Front Office – Customer Support Medewerker

Help jij graag mensen, houd je het overzicht en krijg je energie van afwisseling in je werk? Dan zou dit zomaar eens jouw nieuwe baan kunnen zijn!


About the position

In deze rol ben jij hét aanspreekpunt van ons kantoor. Jij verwelkomt mensen, houdt het overzicht en zorgt ervoor dat alles administratief strak geregeld is. Je dag is nooit saai en je rol is onmisbaar.

  • Je ontvangt bezoekers, regelt koffie met een glimlach en zorgt dat ze zich direct welkom voelen;
  • Je neemt telefoontjes aan en weet altijd wie waarmee geholpen is;
  • Je verwerkt contracten en verlengingen samen met collega’s, en let op de juiste toepassing van de ABU-cao en inlenersbeloning;
  • Je bent het aanspreekpunt voor uitzendkrachten, via telefoon, chat of aan de front office;
  • Je signaleert knelpunten, houdt overzicht en stelt prioriteiten.

About the company

Je gaat aan de slag bij Job Invest, een werving- en selectiebureau in ’s-Hertogenbosch. Wij koppelen dagelijks mensen aan mooie banen in de techniek, logistiek, productie en zakelijke dienstverlening. Dat doen we persoonlijk, direct en met oprechte aandacht voor zowel werkgevers als werkzoekenden.

Je wordt onderdeel van een betrokken, informeel team waar iedereen voor elkaar klaarstaat. We schakelen snel, houden de lijntjes kort en vieren samen onze successen, of dat nu met een schouderklopje is of een gezellige vrijdagmiddagborrel.


What do we ask of you?

Wat breng jij mee?

  • Mbo-4 werk- en denkniveau;
  • Een gastvrije en behulpzame houding;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels (Spaans en/of Pools is een pré);
  • Je kunt goed overweg met Microsoft Office (Excel);
  • Kennis van of ervaring met Easyflex en/of Plan4Flex is een pré.

What do we have to offer?

Wat krijg je van ons?

Je komt terecht in een hecht en gezellig team waar je écht jezelf kunt zijn. We bieden je veel ruimte om mee te denken, initiatief te tonen en jezelf te ontwikkelen.

  • Een passend salaris, afgestemd op jouw leeftijd en ervaring;
  • 25 vakantiedagen én 3,25 ADV-dagen;
  • Online trainingen via GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Veel afwisseling en dagelijks contact met collega’s, klanten en uitzendkrachten;
  • En elke vrijdag een borrel én een jaarlijks teamuitje naar de zon.

Still have questions?

Zie jij jezelf al zitten aan onze front office in ’s-Hertogenbosch?

Stuur een mailtje naar nikita.van.grinsven@jobinvest.nl of bel ons op: +31683394876 en wie weet ben jij straks degene die bezoekers met een glimlach welkom heet bij Job Invest!


Personal profile

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contact Details

Address details

Picture of Nikita van Grinsven
Nikita van Grinsven
Disclaimer

At W&F Detacheringen, everyone is welcome. We believe in equal opportunity for all and everyone is invited to respond to our job postings. We do not discriminate on the basis of age, gender, sexual orientation, ethnicity, religion or any other grounds. We strive to create an inclusive workplace where everyone feels respected and valued. 

What to expect.

1

Apply

The first step toward a new job starts by responding to a job posting!

2

Introduction

We will schedule an introduction at our office or easily via teams as soon as possible.

3

View job posting

Together we will look at the suitable job opening, whether this company meets your needs and whether you have what it takes!

4

Make up contract

You happy and the company happy? Then we get to work signing the contract. 

5

Living in the Netherlands

We will help you move to the Netherlands and provide living quarters for while you work.

6

Your new job!

You may start at your new company and we will continue to guide you as you work. 

en_USEnglish