Planner

Heb jij een scherp oog voor detail, ben je stressbestendig en haal je energie uit het soepel laten verlopen van complexe planningen? Bij dit bedrijf, dé specialist in wit- en bruingoed, zoeken ze een enthousiaste Planner die de serviceafdeling versterkt. Werk samen in een team waar efficiëntie en kwaliteit voorop staan en maak het verschil!


Over de functie

Jouw taken omvatten:

  • Efficiënt en kwaliteitsbewust plannen van interne en externe medewerkers;
  • Administratieve en logistieke processen bijhouden in het AMF-systeem en portals;
  • Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen;
  • Tijdige communicatie verzorgen over de planning, zowel intern als extern;
  • En logistieke processen analyseren en optimaliseren.

Over het bedrijf

Het bedrijf is al jaren dé specialist in wit- en bruingoed. Met een sterke focus op service en kwaliteit staan ze klaar om klanten optimaal te bedienen. Als toonaangevend bedrijf in de branche combineren ze innovatie met klantgerichtheid, waardoor ze niet alleen hoogwaardige producten leveren, maar ook een uitstekende klantenervaring bieden. De serviceafdeling speelt hierin een cruciale rol. Hier zorgen ze met een team van gedreven planners, technici en ondersteunend personeel dat elk proces, van planning tot levering, vlekkeloos verloopt. Het bedrijf werkt aan oplossingen die niet alleen efficiënt zijn, maar ook bijdragen aan de tevredenheid van onze klanten. Bij Strijbosch staat samenwerking centraal en jouw rol als Planner maakt het mogelijk om alles soepel en gestructureerd te laten verlopen.


Wat vragen we van jou?

Jij brengt mee:

  • MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur met een technische achtergrond;
  • Aantoonbare ervaring in de logistieke sector;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een servicegerichte mindset;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Nauwkeurigheid en het vermogen om overzicht te houden, zelfs onder druk;
  • En kennis van de markt en producten in wit- en bruingoed is een pré.

Wat hebben we te bieden?

Het bedrijf beloont je inzet met:

  • Een bruto maandloon tussen €2.660,43 en €3.237,66 bij een fulltime dienstverband;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Extra vrije dagen of extra loon bij overuren;
  • Ruime pensioenregeling;
  • Persoonlijke ontwikkeling via een eigen Goodhabitz-account;
  • Personeelskorting op ons assortiment;
  • Korting op fitnessabonnement;
  • Gezellige personeelsactiviteiten, zoals barbecues, kerstborrels en teamuitjes;
  • En reiskostenvergoeding.

Heb je nog vragen?

Klinkt deze functie als jouw volgende uitdaging? Plan jouw toekomst bij dit bedrijf en maak deel uit van een team waar jouw vaardigheden het verschil maken! Solliciteer dan snel! Vragen over deze vacature kun je telefonisch aan ons stellen via 073-220423.


Datos personales

PDF, DOC, DOCX (máx 8 MB)

Contact details

Dirección

Descargo de responsabilidad

En W&F Secondments, todo el mundo es bienvenido. Creemos en la igualdad de oportunidades para todos y todos están invitados a solicitar nuestras vacantes. No discriminamos por razones de edad, sexo, orientación sexual, origen étnico, religión o cualquier otro motivo. Nos esforzamos por crear un lugar de trabajo integrador en el que todos se sientan respetados y valorados. 

¿Qué puede esperar?

1

Solicitar

El primer paso hacia un nuevo empleo empieza por responder a una vacante.

2

Introducción

Programaremos una presentación en nuestra oficina o fácilmente a través de equipos lo antes posible.

3

Ver oferta de empleo

Juntos estudiaremos la vacante adecuada, si esta empresa se ajusta a tus necesidades y si tienes lo que hay que tener.

4

Redactar el contrato

¿Tú contento y la empresa contenta? Entonces pasamos a firmar el contrato. 

5

Vivir en los Países Bajos

Le ayudaremos con su traslado a Holanda y le proporcionaremos alojamiento mientras trabaja.

6

¡Tu nuevo trabajo!

Puede empezar en su nueva empresa y seguiremos orientándole mientras trabaja. 

es_ESEspañol