Backofficemedewerker Duitstalig

Ben jij administratief sterk, servicegericht en spreek je vloeiend Duits? Wil jij een sleutelrol spelen in het contact met onze Duitse klanten en bijdragen aan een soepel administratief proces? Dan is deze functie als Backoffice Medewerker echt iets voor jou!


Acerca del puesto

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het klantcontact en de administratie met betrekking tot de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat bestellingen correct worden verwerkt en dat klanten de juiste informatie ontvangen.

Jouw werkzaamheden:

  • Onderhouden en uitbreiden van het contact met Duitse klanten, samen met de backoffice;
  • Beheren van alle administratieve processen rondom Duitse klanten;
  • Klanten telefonisch adviseren over producten of proactief alternatieven aanbieden;
  • Informeren over bijvoorbeeld gewijzigde levertijden en productbeschikbaarheid;
  • Dagelijks schakelen met de Accountmanager Frontoffice over verkoop en verhuur van producten.

Acerca de la empresa

Het bedrijf is een toonaangevend bedrijf in de verkoop en verhuur van huishoudelijke apparatuur, met een groeiende Duitse klantenkring. Als Backoffice Medewerker ben jij de schakel tussen de backoffice en de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat klantcontact, administratie en verkoopprocessen vlekkeloos verlopen. Binnen een dynamisch team werk je nauw samen met collega’s van zowel de backoffice als de accountmanagers in de frontoffice.


¿Qué le pedimos?

Jij bent nauwkeurig, klantgericht en een echte teamspeler. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau of relevante werkervaring als Backoffice Medewerker;
  • Een proactieve instelling en het vermogen om zelfstandig initiatief te nemen;
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal (schriftelijk en mondeling);
  • Goede beheersing van het Engels of Nederlands;
  • Ervaring of kennis van de markt en producten in wit- en bruingoed is een plus, maar geen vereiste!

¿Qué podemos ofrecer?

Voor jouw inzet mag je natuurlijk ook iets terugverwachten! Je krijgt:

  • Un salario de entre 2.318,13 y 3.025,68 euros brutos al mes (a tiempo completo);
  • 25 días festivos al año;
  • Extra salaris of vakantiedagen bij overuren;
  • Een ruime pensioenregeling, waarbij het bedrijf 75% bijdraagt aan de opbouw van ongeveer 12% van je brutosalaris;
  • Personeelskorting op onder andere televisies, wasmachines en meer;
  • Korting op een fitnessabonnement;
  • Dietas de viaje;
  • Personeelsactiviteiten, zoals een jaarlijkse zomerbarbecue, kerstborrel en teamuitjes;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via interne cursussen.

¿Aún tiene preguntas?

Word jij de onmisbare schakel binnen dit team? Wacht dan niet langer en solliciteer snel! Voor eventuele vragen kun je contact met ons opnemen via 073-2200422.


Datos personales

PDF, DOC, DOCX (máx 8 MB)

Contact details

Dirección

Descargo de responsabilidad

En W&F Secondments, todo el mundo es bienvenido. Creemos en la igualdad de oportunidades para todos y todos están invitados a solicitar nuestras vacantes. No discriminamos por razones de edad, sexo, orientación sexual, origen étnico, religión o cualquier otro motivo. Nos esforzamos por crear un lugar de trabajo integrador en el que todos se sientan respetados y valorados. 

¿Qué puede esperar?

1

Solicitar

El primer paso hacia un nuevo empleo empieza por responder a una vacante.

2

Introducción

Programaremos una presentación en nuestra oficina o fácilmente a través de equipos lo antes posible.

3

Ver oferta de empleo

Juntos estudiaremos la vacante adecuada, si esta empresa se ajusta a tus necesidades y si tienes lo que hay que tener.

4

Redactar el contrato

¿Tú contento y la empresa contenta? Entonces pasamos a firmar el contrato. 

5

Vivir en los Países Bajos

Le ayudaremos con su traslado a Holanda y le proporcionaremos alojamiento mientras trabaja.

6

¡Tu nuevo trabajo!

Puede empezar en su nueva empresa y seguiremos orientándole mientras trabaja. 

es_ESEspañol