Supply Chain Planner Medewerk(st)er

Heb jij een scherp oog voor planningen, kun jij snel schakelen en ga je verantwoordelijkheden niet uit de weg? Lees dan snel verder en word onze Supply Chain Planner!


Over de functie

Jouw verantwoordelijkheden zullen zijn:

  • Het optimaliseren van supply chain processen;
  • Het verwerken van administratieve documenten van leveranciers;
  • Ervoor zorgen dat de levertijden up-to-date zijn collega’s en klanten;
  • Het monitoren van inkoopbehoeften en het plaatsen van bestellingen bij leveranciers;
  • Het regelen van transport;
  • Het coördineren met het magazijn over de ontvangst van goederen;
  • En het optimaliseren van voorraadbeheer voor een efficiënt en soepel proces.

Over het bedrijf

Je komt te werken bij een (inter)nationale handelsmaatschappij gevestigd in Den Bosch met jarenlange ervaring in de sanitair branche. Naast sanitair lever dit bedrijf ook professionele installatiematerialen. Zij staan garant voor betrouwbare, kwalitatieve en vaak ook innovatieve onderdelen. Elk gewenst onderdeel of artikel is door ons te leveren dankzij onze opgebouwde expertise in im – en export, bemonstering, fabricage en assemblage.


Wat vragen we van jou?

Dit ben jij:

  • Je hebt ervaring met bestelprocessen (ervaring met Excel is een pré);
  • Je hebt een afgeronde mbo/hbo-opleiding in de richting van Logistiek, Supply Chain Management of Bedrijfskunde;
  • Je hebt minimaal een jaar ervaring in een (data gedreven) Supply Chain omgeving(ervaring met SAP is een pré);
  • Je bent een echte regelaar met een analytische én pragmatische kijk op zaken;
  • Je bent het aanspreekpunt van onze leveranciers en gaat inhoudelijke gesprekken niet uit de weg;
  • Je hebt een proactieve werkhouding;
  • Je vindt het leuk om lange termijn verbeterprojecten op te zetten;
  • Je kunt oplossingsgericht en flexibel: spoedjes en ad-hoc taken pak je met beide handen aan;
  • Je bent representatief, communicatief sterk, zelfstandig en hebt een hands-on mentaliteit;
  • En je hebt goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. 

Wat hebben we te bieden?

Wat kan jij verwachten?

  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.400,- en €3.000,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • 28 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • Een personeelskorting op onze producten;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • En gezellige bedrijfsuitjes en borrels.

Heb je nog vragen?

Ben jij klaar voor deze uitdaging? Stuur ons je CV en motivatie en wie weet zien we jou binnenkort op ons kantoor in Den Bosch!


Informacje osobiste

PDF, DOC, DOCX (maks 8 MB)

Szczegóły kontaktu

Adres

Zdjęcie Giel van Asseldonk
Giel van Asseldonk
Zastrzeżenie

W W&F Detacheringen każdy jest mile widziany. Wierzymy w równe szanse dla wszystkich i zapraszamy wszystkich do aplikowania na nasze oferty pracy. Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, płeć, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, religię ani z żadnego innego powodu. Dążymy do stworzenia integracyjnego miejsca pracy, w którym każdy czuje się szanowany i doceniany. 

Czego można się spodziewać?

1

Zastosuj

Pierwszy krok w kierunku nowej pracy zaczyna się od odpowiedzi na ogłoszenie o pracę!

2

Wprowadzenie

Zaplanujemy wprowadzenie w naszym biurze lub łatwo za pośrednictwem zespołów tak szybko, jak to możliwe.

3

Zobacz ofertę pracy

Wspólnie sprawdzimy, czy dana firma spełnia Twoje potrzeby i czy masz to, czego potrzebujesz!

4

Sporządzenie umowy

Ty zadowolony i firma zadowolona? Następnie przystępujemy do podpisania umowy. 

5

Życie w Holandii

Pomożemy Ci w przeprowadzce do Holandii i zapewnimy zakwaterowanie na czas pracy.

6

Twoja nowa praca!

Możesz rozpocząć pracę w nowej firmie, a my nadal będziemy Cię prowadzić w trakcie pracy. 

pl_PLPolski