Backofficemedewerker Duitstalig

Ben jij administratief sterk, servicegericht en spreek je vloeiend Duits? Wil jij een sleutelrol spelen in het contact met onze Duitse klanten en bijdragen aan een soepel administratief proces? Dan is deze functie als Backoffice Medewerker echt iets voor jou!


Informacje o pracy

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het klantcontact en de administratie met betrekking tot de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat bestellingen correct worden verwerkt en dat klanten de juiste informatie ontvangen.

Jouw werkzaamheden:

  • Onderhouden en uitbreiden van het contact met Duitse klanten, samen met de backoffice;
  • Beheren van alle administratieve processen rondom Duitse klanten;
  • Klanten telefonisch adviseren over producten of proactief alternatieven aanbieden;
  • Informeren over bijvoorbeeld gewijzigde levertijden en productbeschikbaarheid;
  • Dagelijks schakelen met de Accountmanager Frontoffice over verkoop en verhuur van producten.

O firmie

Het bedrijf is een toonaangevend bedrijf in de verkoop en verhuur van huishoudelijke apparatuur, met een groeiende Duitse klantenkring. Als Backoffice Medewerker ben jij de schakel tussen de backoffice en de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat klantcontact, administratie en verkoopprocessen vlekkeloos verlopen. Binnen een dynamisch team werk je nauw samen met collega’s van zowel de backoffice als de accountmanagers in de frontoffice.


O co cię prosimy?

Jij bent nauwkeurig, klantgericht en een echte teamspeler. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau of relevante werkervaring als Backoffice Medewerker;
  • Een proactieve instelling en het vermogen om zelfstandig initiatief te nemen;
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal (schriftelijk en mondeling);
  • Goede beheersing van het Engels of Nederlands;
  • Ervaring of kennis van de markt en producten in wit- en bruingoed is een plus, maar geen vereiste!

Co mamy do zaoferowania?

Voor jouw inzet mag je natuurlijk ook iets terugverwachten! Je krijgt:

  • Wynagrodzenie od 2 318,13 EUR do 3 025,68 EUR brutto miesięcznie (pełny etat);
  • 25 dni urlopowych rocznie;
  • Extra salaris of vakantiedagen bij overuren;
  • Een ruime pensioenregeling, waarbij het bedrijf 75% bijdraagt aan de opbouw van ongeveer 12% van je brutosalaris;
  • Personeelskorting op onder andere televisies, wasmachines en meer;
  • Korting op een fitnessabonnement;
  • Zwrot kosztów podróży;
  • Personeelsactiviteiten, zoals een jaarlijkse zomerbarbecue, kerstborrel en teamuitjes;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via interne cursussen.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Word jij de onmisbare schakel binnen dit team? Wacht dan niet langer en solliciteer snel! Voor eventuele vragen kun je contact met ons opnemen via 073-2200422.


Informacje osobiste

PDF, DOC, DOCX (maks 8 MB)

Szczegóły kontaktu

Adres

Zdjęcie Brian van Oostrom
Brian van Oostrom
Zastrzeżenie

W W&F Detacheringen każdy jest mile widziany. Wierzymy w równe szanse dla wszystkich i zapraszamy wszystkich do aplikowania na nasze oferty pracy. Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, płeć, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, religię ani z żadnego innego powodu. Dążymy do stworzenia integracyjnego miejsca pracy, w którym każdy czuje się szanowany i doceniany. 

Czego można się spodziewać?

1

Zastosuj

Pierwszy krok w kierunku nowej pracy zaczyna się od odpowiedzi na ogłoszenie o pracę!

2

Wprowadzenie

Zaplanujemy wprowadzenie w naszym biurze lub łatwo za pośrednictwem zespołów tak szybko, jak to możliwe.

3

Zobacz ofertę pracy

Wspólnie sprawdzimy, czy dana firma spełnia Twoje potrzeby i czy masz to, czego potrzebujesz!

4

Sporządzenie umowy

Ty zadowolony i firma zadowolona? Następnie przystępujemy do podpisania umowy. 

5

Życie w Holandii

Pomożemy Ci w przeprowadzce do Holandii i zapewnimy zakwaterowanie na czas pracy.

6

Twoja nowa praca!

Możesz rozpocząć pracę w nowej firmie, a my nadal będziemy Cię prowadzić w trakcie pracy. 

pl_PLPolski