Administratief Logistiek Medewerker

Binnenkomen, opstarten en direct overzicht creëren: als Administratief Logistiek Medewerker ben jij degene die zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Je ontvangt chauffeurs, verwerkt transportdocumenten en stemt nauwkeurig af met de planning. Zoek jij een administratieve functie in een logistieke omgeving waar zelfstandigheid en samenwerking samenkomen? Dan is dit jouw kans.

Localização

's-Hertogenbosch

Sector

Distributie

Tipo de contrato

Fulltime

O que vais fazer?

Als Administratief Logistiek Medewerker ben jij de spil tussen transport, warehouse en planning. Jij zorgt ervoor dat chauffeurs correct worden ontvangen, begeleidt het laad- en losproces administratief en geeft duidelijk aan bij welk dock men terecht kan. Je verwerkt CMR’s, controleert de laad- en loslijsten en voorziet deze van barcodes en stickers. In geval van afwijkingen grijp jij direct in en pas je gegevens aan in het systeem. Je schakelt veel met de exportplanning en bent medeverantwoordelijk voor een nauwkeurige administratie en een gestroomlijnde workflow.

Het gaat om een functie met ruimte voor zowel parttime als fulltime invulling (20, 30 of 40 uur per week). Er zijn geen verschoven diensten, maar een flexibele instelling is wél gewenst.

A oferta

Wat kun je verwachten?

  • Een salaris tussen de €2.600,- en €3.000,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een vaste aanstelling met uitzicht op een langdurige samenwerking;
  • Een informele werksfeer binnen een groeiend logistiek bedrijf;
  • Flexibele inzetbaarheid: parttime of fulltime (20, 30 of 40 uur per week);
  • Een functie waarin je veel zelfstandigheid krijgt en kunt meedenken.

Requisitos da função

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met transportdocumenten, waaronder CMR;
  • Je werkt graag met systemen en maakt je nieuwe software snel eigen;
  • Je bent communicatief sterk en zelfstandig in je werk;
  • Je kunt goed schakelen met collega’s van verschillende afdelingen;
  • Je vindt het leuk om ad-hoc te werken en houdt van een beetje dynamiek;
  • Je bent flexibel inzetbaar qua uren.
A empresa

A empresa

Deze organisatie is een ervaren speler binnen de internationale logistiek en biedt slimme transportoplossingen door heel Europa. Vanuit het moderne distributiecentrum in Den Bosch regelen zij dagelijks zendingen naar bestemmingen als Ierland, Noorwegen, Zweden en Finland. In het warehouse werk je samen met een klein, hecht team van collega’s die perfect op elkaar zijn ingespeeld. Er heerst een collegiale en zelfstandige werksfeer, waar kwaliteit, samenwerking en flexibiliteit centraal staan.

Candidata-te aqui!

Candidata-te de forma simples deixando os teus dados e, se quiseres, adicionando o teu CV e motivação:

Personal profile

PDF, DOC, DOCX (max MB)
Add

Contact Details

Private Business endereço de e-mail commercial endereço de e-mail pessoal
Disclaimer

Na Job Invest todos são bem-vindos. Acreditamos na igualdade de oportunidades para todos e qualquer pessoa pode candidatar-se às nossas vagas. Não discriminamos com base na idade, género, orientação sexual, etnia, religião ou qualquer outro critério. Procuramos um local de trabalho inclusivo onde todos se sintam respeitados e valorizados. 

Neem contact op met Juul van de Zande
Juul van de Zande

Onde vais trabalhar?

Não é o que procuras?

Partilhar vaga