Commercieel Medewerker Binnendienst

Heb jij een passie voor sales en ben je administratief sterk? Als Commercieel Medewerker Binnendienst speel je een cruciale rol in het ondersteunen van het verkoopteam en zorg je ervoor dat alle verkoopprocessen soepel verlopen.


Over de functie

Jouw verantwoordelijkheden zijn:

  • Administratieve en operationele ondersteuning van het verkoopteam;
  • Voorbereiden van offertes en opvolgen van verkooporders;
  • Zorgen voor een correcte afhandeling van bestellingen;
  • Telefonisch en per e-mail contact met klanten onderhouden;
  • En oplossingsgericht meewerken aan een optimale klantbeleving.

Over het bedrijf

Je gaat aan de slag bij een importeur en leverancier van authentieke ingrediënten in de regio Oss. Het bedrijf combineert een persoonlijke aanpak met een focus op kwaliteit en klantgerichtheid. Binnen het diverse en dynamische sales team werk je samen aan het onderhouden van bestaande relaties en het opbouwen van nieuwe connecties.


Wat vragen we van jou?

Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief sterke professional die zich herkent in het volgende:

  • Afgeronde opleiding in een commerciële richting (minimaal MBO);
  • Ervaring in een soortgelijke functie (commercieel/administratief);
  • Beheersing van de Engelse taal (intern) en Duitse taal is een pré;
  • Ervaring met MS Office, voornamelijk Word en Excel;
  • En in bezit van eigen vervoer om in Oss te komen.

Wat hebben we te bieden?

Bij deze rol hoort een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:

  • Een bruto salaris van €2.450,- per maand;
  • Fulltime functie (36 uur) in dagdienst;
  • Werken binnen een betrokken en diverse organisatie;
  • En de mogelijkheid om onderdeel te worden van een ambitieus en hecht team.

Heb je nog vragen?

Ben jij enthousiast over deze rol? Solliciteer dan snel! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen via 073-2200423. We kijken uit naar je sollicitatie!


Profil personal

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Date de contact

Detalii adresă

Disclaimer

La W&F Detacheringen, toată lumea este binevenită. Credem în egalitatea de șanse pentru toți și toată lumea este invitată să aplice pentru posturile noastre vacante. Nu discriminăm pe criterii de vârstă, sex, orientare sexuală, etnie, religie sau orice alt motiv. Ne străduim să creăm un loc de muncă incluziv, în care fiecare se simte respectat și apreciat. 

La ce vă puteți aștepta?

1

Aplicați

Primul pas către un nou loc de muncă începe prin a răspunde la un post vacant!

2

Introducere

Vom programa o prezentare la biroul nostru sau cu ușurință prin intermediul echipelor cât mai curând posibil.

3

Vezi postul vacant

Împreună ne vom uita la postul vacant potrivit, dacă această companie vă satisface nevoile și dacă aveți ceea ce trebuie!

4

Întocmirea contractului

Tu ești mulțumit și compania este mulțumită? Apoi ajungem la semnarea contractului. 

5

Viața în Țările de Jos

Vă vom ajuta să vă mutați în Țările de Jos și vă vom pune la dispoziție o locuință în timp ce lucrați.

6

Noua ta slujbă!

Puteți începe la noua dvs. companie, iar noi vom continua să vă îndrumăm pe măsură ce lucrați. 

ro_RORomână