Backofficemedewerker Duitstalig

Ben jij administratief sterk, servicegericht en spreek je vloeiend Duits? Wil jij een sleutelrol spelen in het contact met onze Duitse klanten en bijdragen aan een soepel administratief proces? Dan is deze functie als Backoffice Medewerker echt iets voor jou!


Despre post

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het klantcontact en de administratie met betrekking tot de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat bestellingen correct worden verwerkt en dat klanten de juiste informatie ontvangen.

Jouw werkzaamheden:

  • Onderhouden en uitbreiden van het contact met Duitse klanten, samen met de backoffice;
  • Beheren van alle administratieve processen rondom Duitse klanten;
  • Klanten telefonisch adviseren over producten of proactief alternatieven aanbieden;
  • Informeren over bijvoorbeeld gewijzigde levertijden en productbeschikbaarheid;
  • Dagelijks schakelen met de Accountmanager Frontoffice over verkoop en verhuur van producten.

Despre companie

Het bedrijf is een toonaangevend bedrijf in de verkoop en verhuur van huishoudelijke apparatuur, met een groeiende Duitse klantenkring. Als Backoffice Medewerker ben jij de schakel tussen de backoffice en de Duitse markt. Jij zorgt ervoor dat klantcontact, administratie en verkoopprocessen vlekkeloos verlopen. Binnen een dynamisch team werk je nauw samen met collega’s van zowel de backoffice als de accountmanagers in de frontoffice.


Ce vă cerem?

Jij bent nauwkeurig, klantgericht en een echte teamspeler. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau of relevante werkervaring als Backoffice Medewerker;
  • Een proactieve instelling en het vermogen om zelfstandig initiatief te nemen;
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal (schriftelijk en mondeling);
  • Goede beheersing van het Engels of Nederlands;
  • Ervaring of kennis van de markt en producten in wit- en bruingoed is een plus, maar geen vereiste!

Ce avem noi de oferit?

Voor jouw inzet mag je natuurlijk ook iets terugverwachten! Je krijgt:

  • Un salariu între 2 318,13 EUR și 3 025,68 EUR brut pe lună (normă întreagă);
  • 25 de concedii pe an;
  • Extra salaris of vakantiedagen bij overuren;
  • Een ruime pensioenregeling, waarbij het bedrijf 75% bijdraagt aan de opbouw van ongeveer 12% van je brutosalaris;
  • Personeelskorting op onder andere televisies, wasmachines en meer;
  • Korting op een fitnessabonnement;
  • Indemnizație de călătorie;
  • Personeelsactiviteiten, zoals een jaarlijkse zomerbarbecue, kerstborrel en teamuitjes;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling via interne cursussen.

Mai aveți întrebări?

Word jij de onmisbare schakel binnen dit team? Wacht dan niet langer en solliciteer snel! Voor eventuele vragen kun je contact met ons opnemen via 073-2200422.


Profil personal

PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Date de contact

Detalii adresă

Imagine de Brian van Oostrom
Brian van Oostrom
Disclaimer

La W&F Detacheringen, toată lumea este binevenită. Credem în egalitatea de șanse pentru toți și toată lumea este invitată să aplice pentru posturile noastre vacante. Nu discriminăm pe criterii de vârstă, sex, orientare sexuală, etnie, religie sau orice alt motiv. Ne străduim să creăm un loc de muncă incluziv, în care fiecare se simte respectat și apreciat. 

La ce vă puteți aștepta?

1

Aplicați

Primul pas către un nou loc de muncă începe prin a răspunde la un post vacant!

2

Introducere

Vom programa o prezentare la biroul nostru sau cu ușurință prin intermediul echipelor cât mai curând posibil.

3

Vezi postul vacant

Împreună ne vom uita la postul vacant potrivit, dacă această companie vă satisface nevoile și dacă aveți ceea ce trebuie!

4

Întocmirea contractului

Tu ești mulțumit și compania este mulțumită? Apoi ajungem la semnarea contractului. 

5

Viața în Țările de Jos

Vă vom ajuta să vă mutați în Țările de Jos și vă vom pune la dispoziție o locuință în timp ce lucrați.

6

Noua ta slujbă!

Puteți începe la noua dvs. companie, iar noi vom continua să vă îndrumăm pe măsură ce lucrați. 

ro_RORomână